مرجوعی و تعویض کالا


شرایط بازگشت یا تعویض کالا

« بزرگترین سرمایه بیندو، مشتریان آن است. » این جمله تنها یک شعار نیست! بلکه اعتقاد و باور قلبی ما است و همواره در طول سال هایی که افتخار خدمت رسانی به مشتریان عزیزمون را داشتیم، تمام تلاشمون جهت ارائه محصولات و خدمات باکیفیت بوده است و معتقدیم رضایت مشتری بالاترین پاداشی هست که از تلاش های خود دریافت می کنیم.

با این وجود ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. بیندو این شرایط را برای شما در نظر گرفته است که 7 روز پس از دریافت کالا، بر طبق شرایط زیر سفارشات خود را عودت و یا تعویض نمایید:

شرایط عمومی بازگشت کالا

ــ برای عودت و یا تعویض کالاهای خود، ابتدا فرم دریافت اطلاعات در پایین این صفحه را پر کرده، سپس درخواست خود را از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر به واحد پشتیبانی بیندو اطلاع دهید:

  • ایمیل واحد پشتیبانی بیندو : support@bindo.ir
  • واتس اپ واحد پشتیبانی بیندو : 8852 8852 021
  • سرویس چت آنلاین در وب سایت بیندو

ــ از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی بیندو جداً خودداری نمایید. در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی قبلی، هرگونه هزینه و تبعات آن بر عهده کاربر خواهد بود.

ــ مشتریان محترم می بایست هنگام تحویل سفارشات، سلامت فیزیکی کالا را بررسی نموده و در صورت اشکال موارد را سریعاً به واحد پشتیبانی بیندو اطلاع دهند. عودت یا تعویض کالا به دلیل اشکالات در شکل ظاهری اجناس مورد تائید قرار نمی گیرد. ( برای راهنمایی بیشتر صفحه ارسال و تحویل سفارش را مطالعه بفرمایید )

ــ کالاهای ارسالی باید در جعبه و کارتن اصلی خود قرار بگیرند و تمام اقلام و لوازم جانبی به همراه کالا ارسال شود. لازم به ذکر است هرگونه آسیب به کارتن و جعبه اصلی مانند: پاره و یا مخدوش شدن، برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری باعث ابطال شرایط بازگشت کالا خواهد شد. ( در صورت نیاز، اطلاعات و یا توضیحات خود را پشت فاکتور محصول و یا یک برگه جداگانه بنویسید. )

ــ در صورت استفاده از کالا، شکستگی، آسیب دیدگی، نقص ظاهری محصول یا موارد دیگر از سمت مشتری، امکان استفاده از سرویس بازگشت کالا نبوده و هزینه های ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

ــ در صورت ارسال کالا با پست، تیپاکس یا الوپیک عکس رسید یا قبض باربری را تهیه و به ایمیل واحد پشتیبانی بیندو ارسال فرمایید.

ــ در صورتی که اشکال ظاهری، فنی، ارسال اشتباه کالاها و یا موارد دیگر به تائید کارشناسان پشتیبانی بیندو برسد، هزینه های ارسال اجناس بر عهده بیندو خواهد بود.

ــ پس از دریافت کالا در دفتر مرکزی، کارشناسان پشتیبانی بیندو موارد اعلامی توسط خریدار را بررسی کرده و در صورت تائید اظهارات مشتری، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری، کالا تعویض و یا وجه فاکتور و هزینه های ارسال به حساب صاحب پنل واریز خواهد شد، در غیر اینصورت کالا مجدداً برای مشتری ارسال خواهد شد.

ــ هزینه ارسال کالاهایی که خریدار به دلایل سلیقه ای مایل به بازگشت آنها است، به عهده خود خریدار خواهد بود.

ــ تعویض کالای مرجوعی در صورتی امکان پذیر است که کالای درخواستی در انبار بیندو موجود بوده و یا تأمین کننده از کالای مذکور موجودی داشته باشد، در غیر اینصورت وجه فاکتور ( بدون احتساب هزینه های باربری ) به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ــ درصورت تعویض کالا می بایست قبل از ارسال سفارشات، وجه فاکتور کالای جدید تسویه کامل گردد. وجه کالای قبلی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری، به حساب صاحب پنل واریز خواهد شد.

در صورتی که سوالی دارید، جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی بیندو تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهره مند شوید.


  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره موبایل را بنویسید. شماره موبایل را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره سفارش را بنویسید. شماره سفارش را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره کارت بانکی را بنویسید. شماره کارت بانکی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.

مبلغ اجناس و هزینه های ارسال فقط به کارت صاحب پنل یا صاحب کارت ملی هنگام دریافت سفارشات واریز می گردد.

تاریخ را بنویسید. تاریخ را کوچک‌تر از 15 حرف بنویسید. نگارش فیلد تاریخ معتبر نیست. مقدار را مانند نمونه بنویسید: 1400/05/05

تاریخ دریافت سفارشات خود را مشخص نمایید.

یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
علت مرجوع / تعویض کالا را بنویسید. علت مرجوع / تعویض کالا را کوچک‌تر از 2000 حرف بنویسید.

کمی صبر کنید...